Koton Blogger Arıyor

Bir sezon boyunca Koton’un resmi blogger’ı olmak ister misiniz? Öyleyse tek yapmanız gereken Koton ve modayla ilgili blog yazılarınızı kotonblog@koton.com.tr adresine yollamak.



Bir ay süresince toplanan yazılar içinden Vogue Türkiye Konular Editörü Yaprak Aras ve Koton jürisi 15 Mart’ta seçecekleri 10 kişiyle finalistleri belirleyecek. Daha sonra ise seçilen finalistlerin yazıları markanın blogunda yayınlanarak herkesin oyuna sunulacak.
Yarışmanın sonunda seçilen kişiyse sezon boyunca Koton’un resmi blogger'ı olarak belirlenecek ve kişiye özel moda workshoplarına katılma hakkı kazanacak.

Ben buna yetişebileceğimi sanmıyorum o yüzden yarışmaya katılmıyorum ama siz güzel blogger arkadaşlarım bu fırsatı kaçırmayın bence ;) 
Kaynak : Vogue.tr

No comments:

Post a Comment

Ben bunları dedim ama ya sizce ? Ya da isterseniz ileti gönderin ;) detailsbyenda@gmail.com
I said that but what you think about it ? :)) Or if you want send an email ;) detailsbyenda@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share on Tumblr